Support TOS Forum by making a donation or subscribing as a VIP member today!

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Discussion+Info+Strategy] Reign of the Star
#1
Soul Master Stage- Reign of The Star

[Image: Pet616.png]

Stats at Max Level:
HP:2,423
ATK:1,496
RCR:436
TOTAL:4,355
Starting CD:12
Max: 1




Hidden skill: when this card is set as leader and has big bang members(7* only) inside, all big bang cards including his attack will be further multiplied by 2




Achievements
-Same leader and ally
-5 elements(not including team skills ,e.g. odin changed to fire cause of tyr)
-Hidden: Only water members are allowed(not including team skills)


Stage 1: 

[Image: 45px-679i.webp]
HP:788,518
ATK:1,088
DEF:518
CD:1
Skill: More turns he attacks stronger the attack ,x2 every turn, double hit at 6th turn [Image: 20px-ICON119.webp]

Stage 2:
[Image: 45px-681i.webp]

1st form
HP:26
ATK:6,846
DEF:600,000
CD:1(1)
Skill:Anti Control [Image: 20px-ICON031.webp]

2nd form
HP:1,630,990
ATK:12,392
DEF:1,104
CD:2
Skill:2 second rune spin [Image: 20px-ICON013.webp]

Stage 3:
[Image: 45px-677i.webp]
HP:1,290,426
ATK:12,027
DEF:426
CD:2
Skill: Dual Frozen runes, if not dissolved, 3 turns unable to dissolve [Image: 20px-ICON493.webp]

Stage 4:
[Image: 45px-683i.webp]

1st form
HP:280,530
ATK:11,246
DEF:1,009
CD:1
Skill: 25% Tumbler [Image: 20px-ICON143.webp]

2nd form
HP:2,013,109
ATK:14,340
DEF:514
CD:2
Skill: 15% reflection [Image: 20px-ICON023.webp]

Stage 5:


[Image: 45px-685i.webp]
HP:2,482,528
ATK:8,816
DEF:406
CD:1
Skill: 1st: Lock all dragons' skill [Image: 20px-ICON030.webp] 2nd: Damage increase for every dragon in team [Image: 20px-ICON055.webp]

Stage 6:
[Image: 45px-616i.webp]
HP:4,120,680
ATK:14,510
DEF:818
CD:2
Skill: Corrosive runes, NOT PATH, same like frozen rune, 2 runes will be corroded and if touched, rounds end straight( No idea whether it will stay for 3 turns if not dissolved) [Image: 20px-ICON195.webp]


Source: http://zh.tos.wikia.com/wiki/%E5%B7%A8%E6%98%9F%E7%9A%84%E5%90%9B%E8%87%A8




Videos

























[Image: fdsffsd_1.png]
Reply
#2
(11-28-2014, 09:39 PM)wong93 Wrote: Stage 1: 

Taeyang
HP:788,518
ATK:1,088
DEF:518
CD:1
Skill: More turns he attacks stronger the attack ,x2 every turn

Stage 2:
Seungri 1st form
HP:26
ATK:6,846
DEF:600,000
CD:1(1)
Skill:Anti Control 

Seugnri 2nd form
HP:1,630,990
ATK:12,392
DEF:1,104
CD:2
Skill:2 second rune spin

Stage 3:
Daesung
HP:1,290,426
ATK:12,0227
DEF:426
CD:2
Skill: Dual Frozen runes, if not dissolved, 3 turns unable to dissolve

Stage 4:
TOP 1st form
HP:280,530
ATK:11,246
DEF:1,009
CD:1
Skill: 25% Tumbler

TOP 2nd form
HP:2,013,109
ATK:14,340
DEF:514
CD:2
Skill: 15% reflection

Stage 5:
G-Dragon
HP:2,482,528
ATK:8,816
DEF:406
CD:1
Skill: Lock all dragons' skill

Stage 6:
Regulator
HP:4,120,680
ATK:14,510
DEF:818
CD:2
Skill: Corrosive runes, NOT PATH, same like frozen rune, 2 runes will be corroded and if touched, rounds end straight( No idea whether it will stay for 3 turns if not dissolved)


Source:http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=23805&snA=412070&tnum=25

is daesung 120,227 attk or 12,227

[Image: 77c9a7a7.jpg]
[Image: c1b6a4c9.jpg]
Looking for maxed Poseidon allies
Reply
#3
yup, here is the source:
http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=23805&snA=412070&tnum=25
for those who can read chinese.

R1 simply make damage reduction/tumbler team impossible to clear with 0 stones.

For offensive team, kill within 5-6 turns should do.

R2
1st form: can grind for a little bit more if you want.
2nd form: 2sec spin, i hate it, need to burst down, can't really heal much under the restriction.

R3
From my experience in water youkai, it is still possible to grind here (for my dual faugn team)

R4
1st form: holy crap, 25% shield, just need to keep healing while hitting for 4 rounds.
2nd form: reflection shield, need to OHKO it.

R5
lock dragon skill. Well, since i will definitely burst TOP 2nd form in previous round, just burst using the remaining one turn. If possible, try not to kill it first so that you can grind a few round before you fight the boss.

R6
lol, just burst with all your skills.

Gonna enter with Nidhogg ED team, dual Faugn and Faugn Daji team.

Available Cards:
[Image: ho8FMRF.png]
ID: 43061313
Reply
#4
(11-28-2014, 09:54 PM)Flames Wrote: is daesung 120,227 attk or 12,227
12027
Available Cards:
[Image: ho8FMRF.png]
ID: 43061313
Reply
#5
(11-28-2014, 09:56 PM)Arigato Wrote: yup, herunes the source:
http://typing on phone without tapatalk is annoying gamer.com.tw/C.phprunes 23805&snA=412070&tnum=25
for those who can read chinese.

R1 simply make damage reductburst umbler team impossible to clear with 0 stones.

For offensive team, kill within 5-6 turns should do.

R2
1st form: can grind for a little bit more if you want.
2nd form: 2sec spin, i hate it, need to burst down, can't really heal much under the restriction.

R3
From my experience in water youkai, it is still possible to grind here (for my dual faugn team)

R4
1st form: holy crap, 25% shield, just need to keep healing while hitting for 4 rounds.
2nd form: reflection shield, need to OHKO it.

R5
lock dragon skill. Well, since i will definitely burst TOP 2nd form in previous round, just burst using the remaining one turn. If possible, try not to kill it first so that you can grind a few round before you fight the boss.

R6
lol, just burst with all your skills.

Gonna enter with Nidhogg ED team, dual Faugn and Faugn Daji team.

I dont really think using dual faugn or faugn daji will work (especially on top). However i do agree with nidhogg ed cause anything that does 11k damage 1 cd is izi when u hve 46k hp xD

Only worry im having is suprisingly boss. Im gonna use dragon team in sig but nidhogg for faugn and pr dagon for daji and i might not be able to do enough buest for boss (4 mil is a lot for most teams especially when u hve corrosiv rines

Sry if there are any spelling mistakes, ttping on phone without tapatalk is kina annoying
[Image: 71f8fb93.jpg]
[Image: 4a165493.jpg]
WANT A PR OSIRIS ALLY? FR ME AT 54,417,136!

OTHER ALLIES: PR IDUN, CARRIE 6*, PR DARK ED, PR ELIZABETH , PR WU KONG!

WANTED ALLIES: PR OSIRIS, PR DAJI, PR NEZHA, AGNESI, PR NEZHA, XY WFE LEADERS
Reply
#6
Based on the description, isn't the boss skill = to weathered runes?
Pet Projects
[Image: 0370b187.jpg]
Reply
#7
(11-28-2014, 10:34 PM)[SG] Gray Wrote: Based on the description, isn't the boss skill = to weathered runes?

Yup, different color of weathered lol haha
[Image: fdsffsd_1.png]
Reply
#8
I only see Greek, Dragon and Norse are the workable team.

Crescendo and Hades team may work as well.

Or is it just me? Huh
Reply
#9
(11-28-2014, 10:25 PM)RazorLazor Wrote:
(11-28-2014, 09:56 PM)Arigato Wrote: yup, herunes the source:
http://typing on phone without tapatalk is annoying gamer.com.tw/C.phprunes 23805&snA=412070&tnum=25
for those who can read chinese.

R1 simply make damage reductburst umbler team impossible to clear with 0 stones.

For offensive team, kill within 5-6 turns should do.

R2
1st form: can grind for a little bit more if you want.
2nd form: 2sec spin, i hate it, need to burst down, can't really heal much under the restriction.

R3
From my experience in water youkai, it is still possible to grind here (for my dual faugn team)

R4
1st form: holy crap, 25% shield, just need to keep healing while hitting for 4 rounds.
2nd form: reflection shield, need to OHKO it.

R5
lock dragon skill. Well, since i will definitely burst TOP 2nd form in previous round, just burst using the remaining one turn. If possible, try not to kill it first so that you can grind a few round before you fight the boss.

R6
lol, just burst with all your skills.

Gonna enter with Nidhogg ED team, dual Faugn and Faugn Daji team.

I dont really think using dual faugn or faugn daji will work (especially on top). However i do agree with nidhogg ed cause anything that does 11k damage 1 cd is izi when u hve 46k hp xD

Only worry im having is suprisingly boss. Im gonna use dragon team in sig but nidhogg for faugn and pr dagon for daji and i might not be able to do enough buest for boss (4 mil is a lot for most teams especially when u hve corrosiv rines

Sry if there are any spelling mistakes, ttping on phone without tapatalk is kina annoying

For top 1st form, i only need to tank 3 times, consider my hp pool of 20k, i only need to heal for 13k, 4th turn he will die before he can attack, which is really easy to achieve.
Available Cards:
[Image: ho8FMRF.png]
ID: 43061313
Reply
#10
Hope 12 - 20 diamonds will be enough Sad

Btw looks like GD attack will also increase based on number of dragons you have in team.
[Image: 890294b0.jpg]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)